Monday, January 4, 2010

.:abang:.

hm...aku terjaga dari tidur...
aku bermimpi..mimpi yang aku sendiri x pasti...
gembira atau sedih...
tp aku bejalan bedua bersama suamiku..
d temanni seorang kanak2..
kami kelihatan sgt gembira....
hm....ntah la...
mungkin sbb terlalu rindukan abang..........
tgl sebulan lebih je lg...
kami aka d kurniakan cahaya mat...
betapa besar kurniaan Allah swt..
betapa hebatnya yg Maha Esa..
ada nyawa dlm perutku..
yg semakin hari semakin membesar...
sgt aktif bepusing2 mencari tempat...
bersediakan aku menjadi ibu yer?
persoalan yg masih belum mampu aku menjawap...
hm...abang.......

3 comments:

Raihanna said...

salam....
cepatnya masa berlalu kan...
lagi sebulan due ek..
rai doakan semoga semua berjalan lancar.... insyallah....
and x sabar nak tgk baby kamu..
mesti cute macam ibu and ayah nye....

Ann GreenStrawberry said...

aku pun doakan yang terbaik untuk ko may..
semoga anak yang bakal lahir nanti.. dilahirkan dengan sempurna serta dipermudahkan...
aminn...
tak sabar ni jadi aunty kepada anakmu..hehehe

maysarah heelme said...

amin.. thanx korg..
huhu..sbnrnye, x sempat nk pikir ketakutan nk beranak sbb assignmentyg nk kene submit b4 due dah besepah dah ni..hihi....thnx a lot gain... =)