Friday, January 1, 2010

slmt tgl tahun lama........

jeng..jeng..jeng...
tahun aru menjelma kembali.....haiyoo...
azam tahun lama pun aku dah lupe.. hehe
jadi azam tahun baru ni.............. biarlah rahsia...
hm.. somethin nk story kt sini..
beberapa jam sebelum tahun baru, berlaku la satu peristiwa
hai, ku pikir dah habis dan x kan berulang lagi
tapi dah name pun hidup, slagi bernyawa, slagi tu bemasalah
cerita sadis yg ku tglkan bersama tahun lalu..
mmg ngam2 la story tu dtg time ujung2 thn dan setel time tu gak
jadi, thn baru............... aku x mo dgr lg bende ala ni sumer..

pe yg jadik yer? hm..
cmni... aku kan nak bersalin dah dlm sebulan lebih dua ni..
jadi, aku x xtand sem, jus amek mc 2 weeks je tuk pantang, then smbg kuliah
jadi, bg memudahkan sgala urusan supaya aku x stress bile pantang nt,
aku decide nk siapkn asgmnt as soon as possible...
kebetulan, dis week, cuti 3 hari... dan 1 subjek je da dpt assignment
cumer x cabut undi lg..nexweek nk cabut
jd, menunggu nexweek, ku rasa membazir 3 hr aku ni..
alng2 u, bg je trus, leh aku siapkan awal..
nk jd cerita, aku pun mtk js baik kwn ku memerangkp ktua klas..
mntk satu tajuk ats sbb2 yg munasabah
dapatlah wahai daku tajuk ni, dan dgn smgt aku nk wat mlm td..
dan kemudia... jeng3... ade la hamba Allah ni yg merasa tidak adil
sbb aku dapat tajuk dulu.. (hai, mentang2 bkn die yg nak bersalin)
org lain leh consider ngn aku, tp tdk die..sehingga berlaku 1 peristiwa
sang ketua ni d ugut dan rs bersalah..dan die terpaksa tarik balik tajuk tu dr aku..
then aku pun kate..hm..xpe la..nk wt cmne kan..
dan yg best nye.. kwn baikkkk aku p serang bdk tu.. (rugi aku xde)
dan bdk tu leh x ngak.... hai, nasib la labu....
xpe la, ni la dunia..rmbt same hitam, hati lain2...
betapa busuk hati dan dengki nye die pada aku kan..
isk..isk... sedih ni..hehehe.. xde maknanye.. hati ku kental
jd, aku decide..watpe nk d pk2 manusia sedemikian rupa (pd hal bdk tu penah jd kwn baik aku)
huh..x guna dan buang karen je kan.. jd berserah je pd yg Esa..
dan xperlu lah lagi aku mempunyai kwn yg sedemikian rupa..
gud bye to you!!! tgl la dikau bersama tahun 2009..
welcome to tahun 2010... dan moga..
tahun ini menjadi tahun yg lebih baik dari tahun lalu...
sekian sudahhhh~~~~

3 comments:

AmOi said...

rajin bebenor la sape yg suka amik pusing dgn topik essemen first week..jadi mcm ak!wat derk dgn dunia ak..kekeke

maysarah heelme said...

klu aku berkeadaan seperti dirimu aku pun x amek pusing...tp aku de 7 weeks sblm beranak beb..1st week tu amat bermakna..huhu

Nurul said...

bg insan spt may,1st week 2 mmg la sgt mknaa..bg insan2 yg x berada di tmpt dia blh la ckp lbh kurg..apa pnya makhluk la yg x berhati prt sgt 2..dgn ibu mengandung pn nk berkira..dengki la 2..nsb baik aku n d' geng x tau sp yg dangki sgt kt may..kalo tau, aku n d'geng dh join ila p serang org 2..jht3..sbo yer may..