Monday, November 22, 2010

fB fever?

demam ker? perlu ke? tu sumer gara2 penangan FB ler kan. aku dah deactive fb dah..pas blk cuti hrtu..alik2 tgk2 balik active blk..hah, ni x lain x bukan encik hubby la kan...klu kite msk password mmg auto active.. haish abg ni, org ckp xmo bkk la..dan aku dgn pantas dan laju nye deactive kan lah balik... pesal dan sbb ape? hah..byk sbb owh...

1. byk tersentap bile membc komen2 atau status2 yg sadis
2. makan hati dan bernanah jd nye..hahha
3. sbb kan fb aku jd begini...padan muka kan ;)
4. hubby agak cemburu sedikit..hahaha
5. nt2 klu pas final ke aku activ blk ar..x pun wt yg baru
6. membazir duit jer bile xde tenet sebok nk tgk fb..pade hal bkn de ape pun..huh
7. byk la sbb2 nye..lg2 ni dah final exam..puasa fb la kan...
8. klu aku active pun bkn rmai sgt yg nk komen status aku..hak3..perasan kan..

dan ade la sbb2 bodoh nye kan.. so, aku nk study..exam..pastu..zasssss....pulang ke pangkuan anakku.. eh? yer la kot.. ;o

4 comments:

Ann GreenStrawberry said...

hamboiiii...
patutlar aku cari ko manjnag xde..
rindu weh...

qieda said...

slamat berpose fb.. teehee

maysarah heelme said...

ain: hahaha...exam weh..final year nih..

qieda: jeles tul akk ar..mentang2 dah abeh kan..kan..kan...hihi

qieda said...

ala,akak pas ni abes tros da..lg bestt...!huhu..