Friday, November 26, 2010

sakit kepala oww!!

syukur alhamdulillah.... tesis dah d hantar utk d jilid..akhir nye..perjuangan yg kian selesai... praktikum matter pun dah setel..td p trus isi borang, jumpe dr.aziz n sumernye setel...dapat dah duk kt PD thn depan..syukur ke hadrat Ilahi... kt puan nurin yg turut mendoakan segala kemudahan dan sahabat baru aku... shakin ngn yati... thanx a lot korg... saat aku susah dan memerlukan tempat utk berpaut, mereka hadir dalam hidup ku yg kian kelam.. erm....less than a week... pastu babai bumi tanjung malim... aku pasti merindui mu... tempat aku belajar ttg kehidupan... tempat aku mengenal erti sebuah persahabata.. tempat aku tahu erti pengorbanan...

sok de paper... personalia...ni paper puan naza... skang puan kt mekah mengerjakan haji... semoga d kurniakan kesihatan yg baik dan d permudahkan mengerjakan ibadah d sana..amin... mood nk studi lom mari..act, bkn mood..tp kepala aku ni agk bengong skit..pening denyut2... busy sgt kot dr td kulu kilir nk kasi setel sumer urusan.. erm... ni curi2 ms jap nk update blog..skang ngah suker dan rajin mengupdate.. sbb kt sini kot nk luah2 rs.. org xleh nk argue pun ape yg aku rs..diri aku, suke hati aku la kan.. klu x suke jgn bc tau... huk3

pastu aku de 1 rs...cis, nape la rs ini dtg lg.. p la men jauh2 kan... urm... sedih ker aku? kecewa ker? terkilan ker? ntah...aku x tau.. yg pasti, i/Allah nt waktu praktikum x risau mn dah.. everything dah ready.. semua ats js baik kakak senior ku yg tercinta..ceh, time2 ni la nk cinta kan..hahaha.. thnx a lot kak ayu... semoga Allah memudahkan segala urusan akk... congrats gak sbb dah posting kt kedah...gud luck kak... (mcm la die bc kan..hihi).. act, aku x risau mn dah nk praktikum sorg2..sbb dah de guidline.. tu la kan, Allah sentiasa membantu umatNya yg dlm kesusahan... biar la mereka2 dgn kehidupan mereka dan ku doakan mereka juga d beri kemudahan semasa menjalani praktikum..amin....

ok, now nk continue study.... semoga aku dapat A tuk paper esok.. amin :)

No comments: