Wednesday, February 11, 2009

tupai oh tupai

aku keliru lah
biler agaknya nak selesai semua ni
aku x berniat mengistiharkan perang
aku cuma bg int tuk beringat
aku sangka die akan dtg dan mintak maaf
namun die jugak menaikkn senjata
hanya tgg ms untu membedil
tp aku ape kesah
x minak mkn pun kat de
jd x perlu takut dan risau
karna ade kawan d sisi aku
yg sama2 seangkatan
tp lebih seperti adun bota
yg melompat2 menyokong aku
tp sebenarnya mmg itu rncangan kami
herokan slalu kalah lmbt
jd bg die puas dan rs menang
smoga die lebih sedar
akan kewujudan dia telah d kecam
kiri kanan dan depan
semua tahu dah kebodohan die
cume die x tau
hai manusia, bile nak sedar
sepandai-pandai tupasi melompat
jatuh gak akhirnye ke tanah cik oii

2 comments:

Zack ~ 'A said...

muahahhaha...
aku tau ko ckp pasal sape..
keh keh keh...
yaaaaaaaaa~~~
bom sama dia.. =)) **gelak gulim2**

maysarah heelme said...

hahaha..
baguh..baguih..
tau xpe..
kehkehkeh...