Tuesday, August 31, 2010

alhamdulillah

perasaanku.
las weekend pulang kampung (PD).
best sgt sbb gathering ngn bdk SMTPD.
bes sgt sbb dpt sharing ngn mom.

SMTPD: kwn2 bes giler2.. najwa seronok, mom die pun enjoy!!!
Sharing: finally blh be honest ngn mom and rupenye mom paham my situation... advice yg sgt berguna dan i/Allah akan aku selalu igt lg2 dlm bad situation here. mom said, setiap ujian yg aku lalui sbnrnye adlh utk kuatkn mental aku. Allah nk tambah lg ilmu yg ada dlm diri supaya aku kuat tuk hadapi. walaupun sometime mcm aku x kuat(mmg x kuat pun) tp aku akn cube be positive as I can. IAllah, aku yakin mom selalu doa kan aku.thnx jugak buat JueOnn yg sudi temankn aku las weekend. we hav a great nite kot.. celik akal, celik hati dan celik segala2nye..

aku berdoa pd Allah, moga aku d beri kekuatan utk lalui hr2 d thn akhir d bumi tanjung malim ni dgn sebaiknye...moga aku kuat menempuh dugaan ini dgn tabah dan penuh kesabaran...
semoga aku kuat!!!

No comments: