Tuesday, August 10, 2010

ramdhan dtg lagi

owh... ramadhan dtg lagi...
yer...dis is my final year smbt ramadhan kt bumi t.malim i/Allah.. sedih gak rs.. tp lebih sedih ni adlh ramadhan pertama as a ibu tp najwa xde dgn aku..uwaaa.... najwa anak ibu..rindu sgt2..abah pun jauh.. isk..isk... hm..back to my story.. yup last year being with my friends yg aku sayang... smlm statement zai pun dah menyentapkan hulu hatiku.. aku syg ko gak zai.. igt lg time2 menumpang umh ko..hidup aku ssh time tu d buang kawan..tp alhamdulillah, berkata ko tlg aku..aku jd mcm..thnx beb...
hmmm..... hope ramadhan kali ini, kite akan spend sebyk mungkin ms2 yg berkualiti bersama kwn2..antara slh satu plan kitorg..memasak laksa sarawak n saru lg buka bersama kwn2 rumah tumpangan aku dulu..hehehe..cam sadis jer bunyi nyer... pape pun.. i love upsi..
sempena puasa ni, mari kite perbanyakkan amalan dan ibadah bagi meningkatkan iman.. bacalah doa ni... di copy dr blog cik jenab..hehehe

"Dgn nama Allah Yg Maha Pengasih lg Maha Penyayang...
Ya Allah, sampaikan selawat kpd Nabi Muhammad
& Keluarga Nabi Muhammad.
Ya Allah, sesunguhnya bulan Ramadhan tlh tiba.
Ya Allah tuhan pemilik bulan Ramadhan,
yg didalamnya Dikau turunkan Al -Quran.
Dan menjadikannya sebagai penjelas antara petunjuk & pembeda.
Ya Allah, berkatilah kami dibulan Ramadhan,
bantulah kami dlm menunaikan puasanya &
solat serta terimalah amalan2 kami didalamnya..
Aminnnnn"

No comments: