Monday, August 9, 2010

perasaanku

sem 7 dah... sedih ade hapy pun ade..kecewa lagi lah ade... mcm2 ade..

sedih: sbb nk pisah ngn kekwn yg aku syg.. lg2 c jenab tu..even x bape nk jmpe slalu...tp die kawan yg sgt baik..die kenalkan aku dgn dunia dan kehidupan yg skarang ni.. owh zai, aku sayang ko sgt... pastu ila... shes my everything here.. kwn yg sgt3 baik.. yup..tersgt baik... budimu ku kenang smpai mati wahai ila... moga ko akan d beri kebahagian dunia dan akhirat ats segala kebaikan ko ila.. u i love...pastu jue on... shes a very good listener..ckp jer la mende2 ape pun..die akn dgr dgn sabar dan komen nye agak memuaskan..hahaha..i love u jue...
mereka2 ini adlh kwn2 aku yg terawal yg memberi sinar kebahagian dlm hidupku d sini ;)
dan many2 more... like eno..huh, minah ni kan..sgt baik org nye..suke jg hati org smpai diri pun merana.. yup, aku byk wt die mkn hati ngan aku...yer ke? yer kot.. but pape pun..shes the one yg always bg support kt aku... thnx eno.. u i love... shahida plak, besfren pd eno.. la ni, aku rs syg lebih kt die..sbb per? sbb die mcm kak long pd kitorg kot...garang tu..hehehe.. mmuah..sayang shahida... dan kwn2 yg lain.. thnx for everything :)

hapy: ofcoz im very2 hapy la..sbbnye sem nk abeh..dan aku akan bersatu kembali dgn keluarga yg sgt2 aku cintai.. nak duk ngan abang dan nak jaga najwa.. owh..my dear daughter.. ibu miss u so much sayang...ermm...tetibe nk nangis plak.. sedih rs bile jauh ngn najwa.. sape jd ibu tau la cmne.. erm.. rs bersalah sgt tglkan die.. she need her mother, but i cant always be there......... and because of that aku sgt teruja nk abeh blajar ni..cmne gaknye s jd suri rumah sepenuh ms ni kan...jaga anak, suami..masakkn tuk dorg...kemas umah n bla3... wah, sgt excited ok... aku mohon pd Allah moga segalanya d permudahkan dan keluarga kami d kurniakan kebahagiaan dunia akhirat..amin..amin..amin..

kecewa: yup..ade jerk.. many things happened nowadays... ia melukakan.. kate org, bile dah terluka mmg leh sembuh, tp parutnye kekal selamanya.. dan aku merasai.. sometimes try to think positive but itu sukar... lagi2 bile ia melibatkan hati dan perasaan.. tp bile memikirkan tentang ape yg telah d beri dan aku dapat.. owh..i have to make it positive walaupun it is very hard to do... tp xpe... aku percaya, setiap yg berlaku ada hikmah nye.. i/Allah

2 comments:

soya said...

luv u tooo...
terharu.. huhu..
T.T

maysarah heelme said...

pantas jer ko..haha